Mari är trött !!

Jag sa ju att lördagen skulle bjuda på storstädning, och det är bara förnamnet för vad dagen har bjudit på. Shit, jag är helt slut !!!  Vid 09-tiden ringde (syster) Madelene och väckte mig. - Är du redo?! Jag sov när hon ringde, men jag var snabbt ur sängen. På med kläderna och skynda iväg. 09.30 var jag på plats, i radhuset där Madelene och hennes familj tillfälligt bodde, när dom väntade på att få flytta in i Nya Villan.. Storstädningen var igång..  Vi gjorde allt ni kan tänka er som har med städning att göra,  man måste vara noggrann. Speciellt när en ny familj snart ska flytta in... Timmarna gick, och snart var klockan 14.00. Då klampade Fredrik och barnen in,  med sig hade dem Kinamat =) .Vilka tror ni blev glad ?! Maten gjorde susen, sedan var det bara att sätta igång igen... Toaletten på övervåning var det sista vi gjorde för dagen. Övervåningen är heeelt klart....MEN....Vi har nedervåningen kvar att städa !!!  Jag har precis kommit hem !!
Visst har vi varit duktiga ?! =)


Nu ska jag ta en liten tupplur, sedan duscha och ladda inför kvällens utgång.  Jag, Gabriella och Cicci är damerna som ska ut =). Vi börjar med förfest hemma hos Gabriellas tremänning (syssling). Sedan blir Aveny nästa anhalt !!! Lovar att ni ska få massa bilder i morgon, från kvällens utgång...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0