Julklappar och en trasig mobil.

Vid 23.30 tiden igår när jag tänkte lägga mig slog det mig, ja just ja, jag har ju lite att stå i innan jag lägger mig. suck. Min mobil ska in på lagning idag, så kontaker och diverse bilder/musik skulle läggas över på datorn, sängen hade jag glömt bädda så det var bara att riva fram nya sängkläder,  men till råga på allt så låg det ett STORT berg av nytvättade kläder på sängen. suck igen. Jag är inte den som slänger ned kläderna på golvet frivilligt heller, så jag vek ihop kläderna och hängde/lade in allt i garderoben. Klockan slog nog 01.15 när jag var klar med allt detta..   Jag som redan vid 23.30 var dödstrött !!!


Nu är jag iallafall vaken, vaknade vid 09.30.  Snön vräker ned här idag, och det är väl cirka 5 minusgrader. Med andra ord, solen skiner inte och det känns sådär lagomt roligt att behöva gå ut. Men idag ska jag ned på stan och fightas med alla andra som letar julklappar.. :). Önska mig Lycka Till !!!!!   Hur går det med julklappshandeln ?! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0