Julklappar och en stenåldersmobil.

Efter en seg start i morse och miljontals funderingar på att strunta i att åka kom jag tillslut ned på stan, var väl där vid sisådär 14-tiden. Märtha gjorde mig sällskap =)
Innan vi satt oss ned och fikade på "Tant Anki Och Fröken Sara" han jag med att inhandla diverse Julklappar, denna gång till Systrarna.    Mobilen vinkade jag adjö till inne på Telia, som jag berättade, den ska in på lagning. En lånetelefon fick jag som tur var, men haha, det var den fulaste mobilen jag sett på väldigt länge. Hädanefter får jag gömma mig när jag ska prata i telefon, såå gräslig var den. 10 låånga arbetsdagar skulle det ta att laga den, och f*n ta er om det tar längre tid. =).  Men vad att göra liksom ;).       Vi tog en sväng till Birsta City också, där fortsatte jag att inhandla systrarnas julklappar.  Jag fick med mig fyra jättefina ljuslyktor också, till mig själv :). Märtha, Tack för Tipset !! =).

Nu har jag landat hemma, fixat och trixat lite med julklapparna, bytt om och slutligen slagit mig ned i soffhörnet med bärbara i knät :).   Vad gör ni idag ?!

Systrarnas julklappar.
Eftersom Madelene och Jennie vägrar berätta vad dom önskar sig får jag helt enkelt lägga min bästa sida till,
Fantasi kallas det =).  Två röda lådor, (köpta på Lagerhause) ska fyllas med lite "Gott och Blandat", så som hudlotion, ansiktsmask, Te (Green Mango), ögonskuggor, mascara.....Mer ska det bli, men jag har inte hunnit köpa allt !! Har ni några fler bra förslag på vad jag kan fylla lådorna med ?! =).   Hoppas inte systrarna läser detta !!!!

Eftersom mobilen, och då med andra ord också min kamera är på lagning så får ni klara er utan bilder ett tag framöver. Hoppas ni överlever :).






I morse innan jag tog mig ut i snöstormen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0