Julens alla bilder =)

Jag har varit lite dålig på att blogga dem senaste dagarna, men jag har varken haft tid eller ork. Men nu ska jag skärpa mig =) !!!!.  Jag har ju redan delat med mig utav bilderna från Julafton, så nu tänkte jag fortsätta.
Här kommer Juldagen och Annandagen;


Juldagen !!!    ( en oförglömlig kväll )























Caroline och Gabriella..





















Drycker i alla dess slag...





















Emma och Caroline..





















Snyggingar =)





















Caroline och Caroline, på Stadshuset ..


Cicci...


Jag och Caroline..


Grym musik och ett enormt dansgolv, vad kan bli bättre ?? =)


Jag och sötnosen =)


Annandagen !!! 
( spenderades i stugan med familjen )



Barnen är ute och åker skidor..

Edvin visade stolt upp sina skidor,  mallgrisen =)

Ida vägrade kliva ur pulkan.

Stugan....

Pulkåkning var dagens huvudämnde, skoj =)

Mina kära svågrar leker =)..

Systrarna...



Bilderna får tala för sig själv, men som sagt, den senaste veckan har varit den bästa på väääldigt länge !!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0