Juldagen väntar !!

När jag nu ändå är i gång, med att berätta om Min Jul så kan jag lika bra berätta om dagen som kommer efter, Juldagen. =)  Juldagen är min och mina kära vänners "Heliga" dag, eftersom dem flesta är utflugna till andra städer, så passar vi denna dag på att umgås.   I år kommer dock en viktig person fattas, Josefine !! Hon firar nämligen Jul/Nyår med sin familj i Oman. Den lyckosten ;).Saknar dig!  Vi brukar göra oss i ordning tillsammans, ladda inför kvällen med något gott att dricka samt skratta åt gamla minnen.osv.  Vanligtvis och även detta år är vi alla bjudna på en trevlig Förfest, sedan brukar kvällen fortsätta på Sundsvalls Stadshus. Där det i vanlig ordning är "återvändarfest". ALLA är där !!!!!!!!!!!  Fråga Josefine, hur galet roligt vi hade det förra året ? :P.  Denna kväll ser jag verkligen fram emot !!!! 


Detta är dem underbara tjejerna, som i år kommer förgylla min kväll !!



 
Caroline och Gabriella.

 
Caroline och Marie.


Jenny och Emma.


Tjejer, är ni laddade ?? =)

Jag kommer med all säkerhet återkomma med grymma bilder och smaskiga detaljer,  Så Håll Utkik =)

Skriv gärna och berättade vad Ni/Du brukar göra, på Juldagen !!!!

Kommentarer
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Haha, vad kul!;)

2008-12-19 @ 17:39:40
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: Mari

Hehe, jaa visst var det =)

2008-12-19 @ 21:49:10
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0