Jag gör åter ett försök !!

Kommer ni ihåg ??  För några veckor sedan frågade jag er, om vad NI ville att jag just skulle blogga om.
Men ni var dåliga att komma med några önskemål, så Idag ska ni åter få en chans.  KOM IGEN NU  =) !!!!!!!


Laleh - Live Tomorrow




                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Martin

Efterson det fortfarande var dåligt med svar om vad du skall blogga om så kommer här ett förslag. Vad tycker du är det bästa med julen och vad gör du/din familj på julafton som är speciellt just för Er, någon tradition som återkommer varje år. Annars kan du blogga om när du kom på att tomten inte var just tomten.



Några förslag som förhoppningsvis sätter fart så att andra kan komma in med något kreativt!

2008-12-17 @ 23:39:54
URL: http://mistereleven.blogg.se/
Postat av: Mari

Tack, Martin !!! Självklart ska jag fixa ett inlägg om detta, men det får bli i morgon. Sov gott =)

kramar

2008-12-17 @ 23:44:29
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0