I´m Back !!

Min shoppingrunda började vid 14:30, och slutade NU. Jag kom precis hem !!!!   Hur orkar man egentligen gå runt i butiker, i hela 6 timmar ?! Jag vet inte ens om jag själv kan svara på det..   Men när jag är ute efter något så letar jag tills jag finner något, vare sig det tar 1 timme eller som idag, 6 timmar.  Efter att ha varit på stan i 2 timmar beslöt jag mig för att ta Shoppingpendeln ut till, Birsta City.  Dom bjöd på resan =).   Där spenderade jag resten av eftermiddagen/kvällen. Madelene kom också dit, och gjorde mig sällskap. Skönt, då slapp jag att gå ensam. Vi siktade in oss på alla klädesbutiker,  både jag och Madelene var nämligen ute efter nya kläder. Tror ni att vi hittade något ?!.. Svar: NEJ !!! Less är bara förnamnet för vad jag blev...  Är modet konstigt i år, eller är det jag som är kräsen, någon villig själ som kan svara på det ?!   6 timmar på stan/Birsta helt i onödan med andra ord !!!!     Men att umgås med äldsta systerna var i alla fall trevligt =).   Vad har ni gjort  idag ?!  (Jag köpte iofs ett skärp, en ny film och lite godis)






ARN, Riket Till Vägens Slut.
Nougat.
Pingvinstång
(mango)
Skärp. (129kr, på Lindex)

Ganska bra shoppat av mig, för att bara varit ute i 6 timmar  !! =)




Weeii, jag kan ha uppsatt hår nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0