Grattis, Kevin !!!

Jag får glatt men samtidigt med tårarna i ögonen (vilken tönt jag är) säga, GRATTIS KEVIN !!! Helt klart en värdig vinnare. Men Alice, hon gjorde det också väääldigt bra. Jag lovar att hon kommer gå långt !!!!  
Då är det ett år kvar,  orkar jag vänta tro ???? =)








Ikväll har jag bara suttit i soffan och slappat, det är ju de Fredagar är till för. Eller Hur ?? :). Elsa och Edvin var här några timmar också,   så lektanten Mari har även idag varit i farten. Som jag sa,  jag ska börja extraknäcka som barnvakt snart, och det kommer bli DYYYRT !!!! ;).   I morgon är det Lucia,  och jag ska förhoppningsvis, om jag orkar pallra mig ned till GA-Kyrka vid 18-tiden och njuta av Sundsvalls Lucia och hennes följe.  Det kommer bli mysigt =) !! Ska ni på något Luciafirande ?!  




Elsa, snyggaste tjejen i stan ;). 
                                                                                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0