Granen är klädd !!!

Nu är Granen klädd, Julgodiset är framme, Julskinkan är grilljerad, BingoLottos Uppesittarkväll står och går i bakgrunden, Håret är färgat och Jag är fortfarande på sprudlande humör  =)... Detta är för bra för att vara sant....


Ikväll återstår det bara att slå in dem sista klapparna,  när jag har gjort det ska jag lägga mig.   Kommer ni ihåg när man var liten,  - Sista natten innan Julafton var alltid årets lääääängsta natt. Man kunde knappt somna,  man bara väntade på att få kliva upp, kolla i Julstrumpan och hoppas på att Tomten lämnat något =)    Numer stressar man in i det sista,  och tillslut somnar man ovaggad i sängen när småtimmarna har anlänt.....

Vi hörs i morgon, och då har jag förhoppningsvis årets första Julklapp, att visa upp för er =)



GodNatt !!!!






Kommentarer
Postat av: christine

God Jul vännen!

Postat av: Mari

Detsamma, vännen =)

2008-12-24 @ 10:42:24
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0