Första dagen på veckan..

Godmorgon alla läsare !! Hur mår ni idag ?? =)  Med mig är det i alla fall bra.  Jag har nyss vaknat,  13 timmars sömn var nog väldigt behövligt,  för jag har verkligen sovit som en stock.   Idag bjuder Sundsvall på ca 7 minusgrader, solsken, vindstilla och maaaassa snö.   Hur bra låter inte det här ?!   =) Dagen kommer spenderas hemma faktiskt,   ska försöka komma ut på en långpromenad också. Mellandagsrean som egentligen var planerad idag, den får fint vänta. (tror dock att allt av värde redan är slut).   Vad gör ni en dag som denna !?   Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan får det blir en film..    Vi Hörs Senare !!!!


Lady Gaga - Poker Face
Julen 2008´s låt....




Kommentarer
Postat av: Caroline

blogga, blogga, blogga =)

2009-01-02 @ 13:38:45
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Carro, jag är tillbaka =)

2009-01-02 @ 14:11:32
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0