Det var fest igår...

Vilken kalaskväll !!!!  Gabriella hämtade upp mig vid 20-tiden, därefter gasade vi hem till Johan. Där var det förfest =). Bra musik, trevligt sällskap, gott vin, kortspel, skratt, intressant samtalsämnen och mycket mer gjorde vår förfest kalasbra !!!



















Efter förfesten skjutsade vi hem några killar, sedan fortsatte jag och Gabriella vår kväll på, Aveny !! Där kvällens Liveband var, Musikpoliserna =). (grymma poliser som vet vad BRA musik är).  En större del av kvällen spenderade vi på dansgolvet,  som vi förövrigt ägde :P.    Barhäng och några öl blev det också, bara för min del dock. Gabriella körde !!  Vid sisådär 01-tiden tappade vi bort varandra, ovanligt !!! (nej) haha..   Men jag fortsatte i alla fall min kväll, på dansgolvet !!!! Gabriella, vad gjorde du ?? =) 1,5 timme senare sprang vi på varandra igen, då var det dags att hämta ut jackorna. Och vad tror ni hände sedan?!  Bilen gick raka vägen till MAX !!! (usch)   Efter den icke så goda måltiden skjutsade Gabriella hem mig, och sedan var det GodNatt !!!  

Tack för en trevlig kväll vännen =)  ♥

























Det var min och Gabriellas trevliga kväll.
Nästa gång får ni hänga med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0