- 14 grader och lågt blodtryck !

Som rubriken berättar, det har alltså varit - 14 grader här idag. Detta gjorde att vi hade en "inne-dag" på jobbet, vi har målat, haft gympa, lekt och sjungit julsånger. Riktigt mysigt =).   För min egen del har det också varit skönt att ta det lugnt inomhus. Då jag är född med ett ovanligt lågt blodtryck brukar vissa dagar inte riktigt vara "mina" dagar, denna dag var en sådan dag.    Jag har mest gått runt och känt mig yr, haft hjärtklappning och varit väldigt trött. Ja ni har säkert varit med om det själv, när ni har rest er för snabbt eller varit dålig i maten, då brukar det svartna för ögonen och man känner sig svimmfärdig.....
Så har jag känt mig hela dagen!!!!!  
Lågt blodtryck är ofarligt, men påfrestande för kroppen då man är på jobbet och har massor att göra. Man ska hellst lägga sig ned och vila, men hur lätt är det när man jobbar på en Förskola :).
Nu har jag iallafall lagt mig,  i sängen med ett stort glas vatten bredvid mig, i hopp om att snart må bättre.

Hoppas ni haft en bra dag !? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0