Söndag !!!

Klev upp vid 07.30 för att pallra mig till jobbet, jag hade ännu ett mördarpass framför mig men vid 10-tiden meddelade en kollega mig att dom tre barn som skulle vara där på eftermiddagen blev lediga. Gissa vad detta innebar ???? Jag fick gå HEM. Weeeeiii !!. En betald arbetsdag utan att behöva lyfta ett finger kändes ganska skönt :).     Jag gick hem och somnade i soffan ett par timmar, sedan gick jag över till Madde och Fredrik (syster och svåger) dom har ju flyttat upp till sundsvall nu, närmare bestämt till gatan bredvis oss så nu är det bara att dra på sig ett par skor så är man där på ett kick :).  Dock är huset överfyllt med kartonger, fick nästan en chock när jag kom dit. Förstår inte hur man kan samla på sig så mycket grejer, men men. Tog mina kära syskonbarn och gick till en lekpark ist, orkade inte med kaoset. haha. 





Elsa








Edvin

( Elise och Alvin vägrade dock vara med på bild )
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0