Söndag = Dagen efter :)

Vaknade upp och trodde munnen förvandlats till sahara-öknen, shit vad torr i munnen man blir efter alkohol. Hoppade upp ur sängen och insåg eller rättare sagt kände att det var dagen efter :). haha.. Men inte kunde man lägga sig i soffan och dra en filt över sig heller, nepp för här skulle man på kalas. Barn/gubb-kalas, Markus 30 år och Edvin 2 år. :)




Efter en mumsig men liten frukost slängde jag min in i duschen i hopp om att väcka kroppen till liv,  gick ganska bra tror jag för jag känner mig riktigt pigg faktiskt :).  Sedan bar det av till kalaset, där var vi inte ensam vill jag lova. 20 vuxna + 13 barn,  fika och middag skulle serveras under dagen. Sicken tur jag hade, för dagen efter får man ju synda lite hi hi :P.  

Mums :)



Markus öppnar paket =)





Edvin ( Hann aldrig få en bild från kalaset)



Barnbordet.



Gott :)





Syster och svåger hade lyckats bra, för alla var mätta och belåtna efter både fika och middag. :)
Himla trevligt med kalas hurrni, tänk själv när man ska bjuda hem halva släkten.. hua, blir trött bara jag tänker på det :).

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Mari,



Kul att hitta dig här, eller det var Carro som tipsade ;-) Hoppas allt är bra med dig :-) Kvar i Sundsvall än verkar det som, kommer du stanna längre eller har du planer på att flytta tillbaka till sthlm? vi får iaf fixa en fika innan dess.. kram kram

2008-08-13 @ 21:34:37
URL: http://emmariia.blogg.se/
Postat av: Mari

Heej =). Carro är rolig hon. Bara bra med mig, hoppas detsamma hos dig ? Jag blir nog kvar någon månad till, måste finna mig ett jobb först, får se om det blir sthlm eller gbg sedan. Absolut, måste träffas snart =).. Kraam

2008-08-14 @ 13:08:48
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0