Shopping :) ( Måndag )

Shit, jag har nästan glömt bort hur man shoppar, jag har  varit riktigt snål den senaste tiden så det har inte blivit så mycket shopping för min del,  men med det har jag lärt mig mycket också. Man måste inte ha allt, bättre att tänka efter en extra gång innan man köper det där klädesplagget som sedan iaf slängs in i garderoben och tas fram efter något år. ( Usch vad vuxen jag lät där)
Aja nog om det, över till min och mammas shopping-dag istället. Dagen blev riktigt lyckad, in och ut i varje affär, riv och slit i alla ställningar och under all shopping-hysteri hann vi också med en fika tillsammans. Sedan gick vi hem med några kassar var och vi såg väldigt nöjda ut :).  Mamma köpte ett vitt fräscht linne från Zara plus några hudvårdsprodukter från Body Shop. Jag kom över en blus från H&M, ett linne från Åhlens och en läppglans från Estée Lauder.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0