Nöjd efter en lugn och mysig helg.

Efter besöket hos frisören i fredags åkte jag raka vägen till stugan där hela familjen satt och väntade vid köksbordet,  tacosen var redan serverad men ändå sitter dom snällt och väntar på mig...Ni vet, fint folk kommer alltid sist :P.    Jag blev kvar i stugan hela helgen faktiskt och helgen har varit riktigt lugn och supermysig, ätit och druckit gott, spenderat dagarna ute i solen med diverse sysslor på gården, badat, promenerat, spelat spel..Har nog glömt endel saker, men härligt har jag haft det iaf och det är ju det som är huvusaken.. Weeeeeiii :) .    Tog lite bilder på och runt om stugan, ni måste ju få se hur mysigt det är :)  

Utsikten från altanen



 




En av gäststugorna



Stugan från baksidan




Andra gäststugan som är under byggnation =)




Stugan från framsidan




Kommentarer
Postat av: Jill

Vilka härliga sommarbilder! =)

2008-08-25 @ 14:35:58
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Mari

Mm, myys där ute =). Vore nice att dra ut dit och festa något. Har ju partytält och hela fadderullan :)

2008-08-25 @ 14:39:19
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Matte

Hm såg mer ut som ett hus än en stuga=) fint var det i alla fall! sommaridyll=)

2008-08-25 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0