Snurrhöna!!!!

Idag har inte mycket egentligen hänt,  men snurrigt värre är bara förnamnet för vad det blev.... Började dagen med en städning hemma,  dansade runt med dammsugaren i lägenheten och sjöng till Arvingarna ( Hoppas ingen såg mig ), snabbt gick det iaf och roligt var det :). Sedan blev det en sväng på stan där jag stilade upp mig framför kameran hos en av stans fotografer, ett nytt ID-kort skulle nämligen göras. Fortsatte sedan spatsera runt på stan i hopp om att hitta några fina presenter, typ halva släkten fyller år känns det som men jag hittade inget av värde faktiskt så jag började bege mig hemöver. Men klantig som man är, jag hade GLÖMT att Markus (svåger) fyllde år IDAG!!!!!!!!!!. 30 år dessutom plus att hela familjen är bjuden på middag  hos dom. ( Hur sjutton kan man glömma en sådan sak ).  så ja det var bara att vända på klacken och åka ner till stan igen för en present måste ju köpas,  jag gick raka vägen till MQ eftersom jag någonstans i bakhuvudet visste att han ville ha ett presentkort där.  Sedan fick jag äntligen åka hem, skulle bli skönt med en dusch och en lugn stund innan det var dax för middagen men väl hemma mötte jag mina föräldrar i dörren - Nu åker vi till Jennie och Markus. Hade jag duschat och bytt om ännu?!  Nix, sjutton vad livet är stressigt ibland :) Haha.  Men väl hemma hos syster och svåger la sig lugnet, presenten blev bra också :).  



Snurrhönan i hög person :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du skaffat blogg :) Jag ska bli en trogen läsare

2008-08-05 @ 21:24:58
Postat av: Mari

Låter bra det tjejen :). Har du någon ?!

2008-08-05 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0