Lååååång dag !!!!

Första inlägget, weeeiii !!! Önskar jag dock var på bättre humör så jag hade kunnat börjat min fina blogg med ett lite glatt inlägg, men känner mig riktigt bortkommen idag. Arbetshelg och jag jobbar ensam,  nog för att jag trivs och så men ensam med ett enda barn i 11,5 timme får mig att klättra på väggarna plus att jag har samma pass i morgon.. Vädret är inget vidare heller annars hade vi kunnat göra en utflykt, men det ska fixas med mat, blöjor, vagn ja You Name It !!!!!!! Man är som en riktig mamma.   Josefine, Rikard, Emma,Gabriella, Märtha mfl ska gå ut ikväll också. Men vad gör jag, jo jag JOBBAR !!!!!!!!!!!  Lovar att jag ska återkomma med ett trevligare inlägg en annan dag då jag är på bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Weeei! Vad roligt det ska bli att följa din blogg gumman! Lycka till! Puss

2008-08-03 @ 11:51:56
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Hihi. Vad bra gumman =), Vi ses snart. Puss

2008-08-05 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0