Freeeedag :)

Varför är alltid Fredagar lika trevliga när dom anländer, vare sig man har något planerat eller ej så är fredagen alltid lika välkommen. För visst håller ni med mig ?! :).   Idag ska jag till frissan vid 13-tiden, får se vad jag hittar på för något nytt.
Sedan kommer pappa och hämtar mig för då bär det av till stugan, måste passa på att vara där nu innan hösten och vintern anländer.  Någon liten själ som vill flytta utomlands med mig i vinter ????? :P.   Nu ska jag flyga in i duschen och putsa fjädrarna lite,  såhär kan man ju inte gå :) Hej svejs på er, kommer med en bild på min nya frisyr senare.





 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vad spännande. Hoppas kaluffsen blir fin. Jag skulle också behöva uppdatera min frisyr lite. Var ett tag sedan :)



Föresten, kommer du ner nästa helg? :D Puss!

2008-08-22 @ 14:07:26
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Hi hi, så skönt att bli ompysslad :). Blev helt okej, ingen radikal förändring men såå skönt att bli av med lite hår :) puss

2008-08-22 @ 18:16:57
Postat av: Caroline

Heeej!



Hoho Caroline vill ha en liten update! Roligt att läsa dina inlägg juuuh

2008-08-24 @ 18:22:40
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0