Summering av en vecka som varit !!

För fyra veckor sedan var jag vid den här tiden på väg till jobbet, för att avverka dom sista timmarna innan semestern tog vid. Den känslan glömmer jag aldrig. Sedan dess har jag tagit vara på ordet lugn, badat, solat, tränat, umgåtts med min familj, med vänner, traskat runt i bikini, njutit av sena kvällar, ätit grillat, druckit rosé, gjort det som fallit mig in, renoverat, skruvat, planerat inför flytten, strosat runt i skogen, bara varit och mycket mer. Mycket hinner man med, men tiden tycks gå så snabbt ändå.... Idag, efter fyra veckor är jag på väg till jobbet, men denna gången för att påbörja höstterminen...  Tack för denna semester, den har varit ljuvlig ♥
 
Börjar någon av er också jobba efter semestern idag?
 
- Helgen som varit har inneburit sol, bad, renovering, träning och lite renovering till. Men vet ni, bara mosaiken (den sätts idag) i köket är satt, elektrikern dragit om elen och diskmaskin/ugn är installerad så kan vi så smått börja flytta in :) Hur låter inte det?
 
Tiden för träning har varit knapp (vilket inte syns nedan) då det varit mycket i lägenheten. Men jag har tryckt in träningen på mornarna, och då har det funkat fint:
 
Måndag - Intervaller, se här
Tisdag - Ben, se upplägg här
Onsdag - Aktiv vila, då ett förråd på söder skulle tömmas.
Torsdag - Vila
Fredag - 10 km löpning
Lördag - En cirkel på gymmet, se här
Söndag - 5 km löpning, samt rygg/biceps på gymmet
 
Hur lägger ni upp träningen i veckan?
 
 
 
Bad på Långholmen, middag med kärleken på Olearys, Lidingö klockan 07 en tidig morgon, massa sol... Ja lite gott och blandat har hänt dom senaste dagarna. Häng med mig på Instagram också vetja, Mimmi44 heter jag där. Är lite mer aktiv med bilder där :)
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Härlig vecka för dig, här börjar jobbet idag. Men drar till Turkiet nästa vecka så det är Wellness här med.

Svar: Skönt :)
Mari

2013-08-05 @ 10:02:40
Postat av: Sofia

Låter härligt. Man har verkligen märkt hur du njutit av semestern. :) Själv har jag en vecka kvar.

Svar: Sv. Vilken tur att det syns, för så har det varit :) hoppas du får en underbar sista vecka.. kram
Mari

2013-08-05 @ 14:19:57
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: •Ellies || Ellen•

Ställ gärna frågor i min frågestund :D
http://fames.se/ellies/fragestund-stall-fragor/
kramisar

2013-08-05 @ 18:24:59
URL: http://fames.se/ellies
Postat av: jeanna

Började också jobba i dag, men det gick fint ;=) Tittade ut på solen och ville gärna hänga med den förstås, men äsch, det är fint att ha ett jobb.

Svar: SV. Det ska man absolut vara glad över. Att börja jobba funkade fint, rutiner är skönt. kram
Mari

2013-08-05 @ 23:15:47
URL: http://minatraningstajts.wordpress.com
Postat av: Crazylicious

Bra vecka! :D
Jag har lite småplaner för denna vecka, men tänkte köra träningen lite som jag vill :) Får se hur det blir... Kram!

Svar: Sv. Okej, men det kommer säkert bli hur bra som helst=)
Mari

2013-08-06 @ 10:00:28
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0