En cirkel på gymmet !!

Vet ni? Nu är det bara idag och imorgon kvar, innan allvaret börjar igen. Frågor på det? - Nej !!
 
Gårdagens 10 snabba km känns i benen idag, men det hindrar mig inte från att gå till gymmet, så strax bär det iväg :). Idag är jag faktiskt inte alls sugen på att bara lyfta och räkna reps/set, idag kör jag en cirkel istället. Faktiskt ihopsatt av Jessica. Jag körde denna för några månader sedan och gillade den skarpt. Testa vetja, mycket effektivt !!
 
 
 
 
 
 
Jag byter ut pinnen mot en stång med vikt idag, plus att jag gör x4 istället. Känner mig pigg (förutom lite ömma ben), så det är bäst att passa på :)
 
Vad tränar ni idag?
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Bra cirkel! :D Och buhu, trist att semestern snart är slut... men du har fått massa kvalitet på din semster :) Kram kram
Sv: Haha, ja några JamJam finns det kvar minsann! Bland annat den i Globen (tar typ två min för mig att gå dit från jobbet, farligt!) Det blev en salig blandning av många olika saker, haha. Men inte lakrits :P

Svar: =) Mycket bra. Kul att köra lite annat ibland. Jaaa, bläää säger jag.... som tur är, så jobbar jag med barn, så jag kan vara ute hela dagarna :).
Sv. Hehe, mm..farligt !! Men kul att det finns kvar, måste kika efter det. Finns ju lite annat där :) haha, meh... inge lakrits??? Inte bra inte bra :)
Mari

2013-08-03 @ 15:06:11
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Karin O

Härligt pass:) Igår blev det rese- och vilodag!

Svar: =) Skönt med sådana dagar också. Hoppas resan gick bra !
Mari

2013-08-04 @ 08:57:45
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Crazylicious

Är ingen lakritsmänniska, helt enkelt :P MEN, jag gillar lakritsglass och ibland köper jag skumdödskallar med smak av hallon och lakrits, de är faktiskt goda :)

Svar: Sv. Lakritsglass är gott, mums :).
Mari

2013-08-04 @ 09:37:47
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0