Veckans utmaning med #TeamStockholm !!

Läste ni gårdagens inlägg så vet ni vid detta laget att ni också kan ta del av "veckans utmaning" som coacherna lägger ut inför varje ny vecka. Denna veckan handlar det om att testa sig själv, såhär ser det ut:
 
Tester!!
1. Hur snabbt kan du idag springa 5 km?
2. Hur många situps klarar du på en minut?
3. Hur många armhävningar klarar du på en minut?
4. Hur länge klarar du av att stå i plankan?
 
Har ni koll på er själva? Om inte, tryck in detta i veckan och testa er själva.
Är ni med?
 
Jag checkade av alla fyra tester igår under mitt träningspass faktiskt. Och det gick strålande måste jag säga!! Så jag har faktiskt bestämt att jag ska ta upp denna utmaning om fyra veckor igen, för att se var jag ligger då. En utmaning i utmaningen på något sätt :). Såhär blev gårdagens resultat:
 
1. 5 km - 26.49 minuter
2. 49 situps på en minut
3. 34 armhävningar på en minut (varav de första 16 var på tårna)
4. 3,5 minut i planken (jäklar i min låda vad jag kämpade, detta är min svaga punkt, men jag bet ihop)
 
Eftersom jag bara jämför med mig själv så är jag himla nöjd. Ska bli spännande att se hur jag ligger till om fyra veckor :)
 
 
 
Tummen upp på det.
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Alltid lika skoj med utmaningar! :D Hoppas att du får bra resultat! Kram och ha en bra dag!
Sv: Jaa, självklart kommer recensioner! :) Igår testade jag proteinpulvret för första gången, t ex, kommer en inlägg om det sedan.

Svar: =) Ja. Sådant peppar ordentligt !! Vad kul, ser fram emot att läsa det =) kram
Mari

2013-04-09 @ 09:30:33
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Härliga resultat på det redan nu! :-)
ujuj under 27 min på 5 km! Duktiga du! :-D

Sv: Ja det är helt underbart att det är just läääänge nu! :-D

Svar: Tack snälla du =) det känns bra !! och ännu mer kan jag pressa mig..så målet är 25 min iaf... =)
=)
Mari

2013-04-09 @ 18:25:21
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Grymt! 3,5 minuter i plankan är riktigt bra! :)

Svar: Jo, jag tackar..haha...jäklar vad jag fick kämpa, är inte alls bra på den egentligen, men jag bet bokstavligt talat ihop..haha =)
Mari

2013-04-09 @ 21:51:51
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken bra utmaning. Så konkret liksom. Snyggt jobbat! Ska bli kul att följa er framtill loppet :)

Svar: Ja, eller hur. Testa du med =) Så kul att se var man ligger !!! Ja, gör det.. =)
Mari

2013-04-09 @ 22:05:00
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Emma

GRYM du är!
Jag hade hemskt gärna vara med på utmaningen. Men det gör mig ledsen att jag inte får springa, vilket jag helst skulle vilja göra. Så jag tror jag skippar det andra också. Känns som att man missar lite av grejen..

Kul grej däremot. Perfekt att utmana sig själv med! :D
Kram

Svar: =) tack snälla du !! Jaa, vad synd :( förstår din känsla. Man vill ju liksom göra allt, annars känns det som fail.....tråkigt nog !!!
Hur går det på jobbet?! kram
Mari

2013-04-09 @ 23:17:50
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: angelica

Ohh grymt juu!! Plankan i 3,5 minut är inte dåligt. BRA JOBBAT! :D (det andra är inte dåligt det heller såklart!!)

Svar: Tack snälla =) jag kämpade som en galning, planken är min svaga länk egentligen, men jag bet ihop :)
Mari

2013-04-10 @ 20:28:06
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0