Cirkel på gymmet !!

Tiden var knapp. Men vilken känsla !! jag var tillbaka på gymmet igår, helt underbart. Jag försökte ta det lugnt, inte chocka kroppen alltför hårt efter ett par dagar (läs: en vecka) ledigt från gymmet. Men det var svårt. Jag ville göra allt, på en gång, gärna riktigt tungt också. Men jag var snäll mot kroppen.
 
Jag anpassade Johannas cirkel efter mina förmågor. Vilket dunderpass det blev, hur kul som helst :)
 
Cirkel 1. 20 reps x 3
Raka marklyft
Stående stångrodd
Hantelcurls
 
Cirkel 2. 15 reps x 3
Raka marklyft
Stående stångrodd
Hantelcurls
 
Cirkel 3. 10 reps x 3
Raka marklyft
Stående stångrodd
Hantelcurls
 
Riktigt kul, testa ni med !! Jag säger som Johanna, väldigt skönt att slippa ta fram och plocka bort vikter/stänger hela tiden. Tack för tipset !!
 
 
 
 
Nu kan jag också checka av utstädningen av lägenheten på Lidingö, samt överlämningen av nycklarna. Så nu kan jag/vi koncentrera oss på allt nytt =)
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Vad bra att det blev så bra! :D

Svar: Mm, klockrent och herre så det värker (på ett bra sätt) i ryggen idag =)
Mari

2013-09-03 @ 09:50:39
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Vad skönt med rätt sorts värk nu då! hihi!
Och skumt med dina kommentarer, de ligger inte ens i skräpet? Buhu!

Svar: =) Underbart !! ja jätteskumt... men jag frågade om du hade fler rekommendationer på PWO ?? :)
Mari

2013-09-03 @ 09:53:46
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Nja, eg inte. Jag tycker att den jag har hemma nu är helt okej, men det känns mest som att man får en koffeinkick och sedan är det inte mer med det. Craze var galen, man pratade oavbrutet och blev inte hungrig på flera timmar efter intag. Läskigt, nästan, men åh vad bra man tränade på den. Vågar dock inte köra med den mer, även om de godkänt den igen (för visst gjorde de det?) Raw Rampage är iaf bra! Man får en fin koncentration och bra ork, toppen! :) Hoppas bara att denna smaken är bra! Men apelsin låter ju mumsigt!
Kram!

Svar: Sv. Okej. Bra att veta det där om Craze, har varit inne på att testa den då jag hört många prata bra om den. Och ja, den har blivit godkänd igen. Men just den effekten vill jag inte riktigt ha, men koncentration och en liten kick vill jag ändå. Så jag måste kanske testa denna Raw Rampage. Perfekt sådana här dagar, då klockan ringer 05.15 och träningen blir på eftermiddagen. =) kram
Mari

2013-09-03 @ 12:12:23
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Låter som du fick till ett riktigt bra pass. Och måste vara skönt att slippa ha ont och vara tillbaka på banan igen :)

Svar: Sv. Mm, gillade den där cirkeln skarpt. Mkt bra =) testa du med vetja. Jaa så otroligt skönt :)
Mari

2013-09-03 @ 18:56:15
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Sofia

Härligt jobbat. Åh jag längtar tillbaka, imorgon är det dags. :)

Svar: =) Förstår det. Underbart !! du kommer flyga på moln efteråt =)
Mari

2013-09-03 @ 20:32:36
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh skönt att ha utstädningen klart, så slipper du tänka på det! Mindre stress :-D
Åh cirklar som är så skoj och så effektivt!! :-)
DUktiga ni är!!

Sv: Ja jag är nöjd med tejpen so far! :-D Du har ju inget (förutom 119kr ) att förlora :-) Googla på olika tejpningar för knäna så hittar du olika alternativ!
Men det kan vara lite trixigt att tejpa med denna tejp och tejpar du fel och drar av tejpen så funkar klistret dåligt sen och du får klippa till en ny remsa! :-) Men man lär sig ju allt eftersom och det kommer gå mindre tejp med tiden ;-)

Svar: :) mm grymt skönt. Nu slipper vi det stället !! Älskar cirklar, så kul med variation.

Ah okej. Tack !! Ska kika på den, kan ju testas iaf =) kraaaaam
Mari

2013-09-03 @ 21:50:33
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0