Cirkel med fokus på ben !!

Just nu faller jag rejält för olika cirklar på gymmet, älskar effektiviteten och den höga pulsen man faktiskt kan hålla genom hela passet. Sådant gillas. I tisdags blev det en cirkel med fokus på ben, och det kan jag säga känns idag. Även detta passet lånade jag inne hos Johanna, och hon levererar kan jag säga. För vilket pass, grymt upplägg!! Du får börja ta betalt snart :)
 
 
Cirkel 1.
Djupa knäböj med stång
Bulgariska utfall
Russian twist
 
Cirkel 2.
Marklyft med stång
Amhävningar
Sumosquats med vikt
 
Cirkel 3.
Burpees
Leglift
Vadhävningar
 
3 cirklar som jag körde 3 varv.
Första varvet 15 reps/övning
Andra varvet 12 reps/övning
Tredje varvet 10 reps/övning
 
Riktigt roligt pass som jag gladeligen kommer sätta in i schemat igen.
 
 
 

 
Imorgon kan ni läsa om mitt och Johannas intervallspass vi körde tillsammans igår :)
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Grymt! :)Kul att man kan ta hjälp av varandra så där också, lära av varandra och komma med knep och tips på bra upplägg.
Sv: Jaa, superkul! :D Skall testa pwo:n igen på lördag och får se då hur det känns, hoppas på ett riktigt jäkla megapss då! :D

Svar: Sv. Men precis. Kul !!
=) kram fina
Mari

2013-09-05 @ 12:54:57
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Låter som ett jätteroligt pass. :)

Svar: =) riktigt roligt var det
Mari

2013-09-05 @ 16:48:59
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0