Summering av en vecka som varit !!

Hej och hå. Då var helgen över igen och måndagen och en ny vecka har istället tagit vid. Hur var er helg? - Min har inneburit besök av min ena syster med hennes familj, vilket självklart har varit supermysigt. Mys, pussar, gotta, goda middagar, melodifestivalen (dom såg den live), shopping, löpning, kramar, bus, skratt och mycket mer. Tack för denna gången !! ♥ Nu är det istället annat att blicka fram emot, en jobbvecka och förhoppningsvis grymt bra träning. Självklart annat bus också. Jag kan samtidigt börja räkna ner inför min och Carolinas vecka i Riksgränsen. Tummen upp för det :) Men nu var det summering ja, här kommer den: 
 
Måndag - Cirkelpass (se första bilden)
Tisdag - Löpning 8 km (högt tempo)
Onsdag - Löpning 6 km + 100 armhävningar, 200 situps och 300 squats (10 varv)
Torsdag - Cirkelpass (se andra bilden nedan)
Fredag - Vila
Lördag - Morgonlöpning innan frukost, 6 km.
Söndag - Morgonlöpning innan frukost, 6 km.
 
Nöjd?? - Ja !!! 
 
Hur såg det ut för er ?
 
 
 
 
 
/ M A R I 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig helg du verkar haft! Min har varit toppen den med! :-)

Sv: Tack så mkt! :-) Det är bättre med oss ny! Grabbarna är på dagis och jag är mkt bättre, dock lite sjuk än men det känns som om det vänder nu! :-)

ja det är sjukt svårt att veta! Men nu har jag tränat och just nu mår jag mkt bättre! Det känns riktigt bra i kroppen men det kan ju komma ett bakslag! ;-)

Svar: =) Skönt fina du..underbart !!
Åh vad bra, härligt. Hoppas ni får hålla er kry nu ! =)
Kraam
Mari

2013-03-11 @ 11:27:52
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Åh, vilken bra träningsvecka du fick till! :D Min blev också bra, massa träning eftersom jag hade en gratisvecka på SATS, så testade tre olika ställen samt mina vanliga pass på friskis, haha. Galet! Lite mör nu ;-)

Svar: :) Ja det känns bra.. Ska lägga in en hårdare växel nu ett tag, inte fler pass, utan öka vikter och distans på cardiopassen. Måste bryta den sköna trenden lite =). Åh perfekt ju... underbart med gratisvecka =) kraaam
Mari

2013-03-11 @ 12:53:46
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Härlig träningsvecka, en massa löpning också, kul! Måste vara riktigt skönt nu när det börjar bli barmark :)

Kul med hälsoresan också. Hur funkar det med den, är det pass varje dag, eller är det vissa övningar man ska utföra under en vecka eller vad är det som gäller? =)

Min träningsvecka har varit riktigt bra. Kanske för att jag, precis som du hade långledigt från träningen under förra helgen :) Tänk att det kan göra så mycket gott för kroppen.

Angående GI-kosten, jag tycker att det funkar väldigt bra. Dessutom är portionerna väldigt stora, så man behöver knappast gå hungrig, vilket är bra. Dessutom har mitt sötsug minskat sedan vi började. Inte för att jag har haft problem med det eller så, men nu är det verkligen minimalt. =)

Svar: Mm, löpningen funkar så *peppar peppar* enormt bra nu. Känns grymt =) och att det är barmark gör saken bara ännu bättre =) .
Hälsoresan handlar denna gången inte bara om träning, utan om motivation och vad det innebär osv...men Jessica lägger upp två pass per vecka, som man får avverka så många ggr man vill under veckan, men minst 3 ggr. Sedan utöver det får man lägga in annan träning om man vill, som man själv planerar. Hon lägger även upp motivationstips, recept, kloka ord...osv... Härligt =)

Jag såg det, grym vecka hade du =).

=) Härligt... jag tror också på den där kosten, jag har kört den nu ett tag faktiskt, just bara för att min kropp inte jublar högt av massa kolhydrater. Men visst, dom behövs...men jag har dragit ner på dom.. Skönt som tusan =) Kul att det känns bra för dig med.. kraam
Mari

2013-03-11 @ 16:40:38
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Martin

Vilken fin blogg du har!:)

Svar: Tack :)
Mari

2013-03-11 @ 20:28:34
URL: http://martinfontaana.blogg.se
Postat av: Evvis

Jätte fin blogg :D

Svar: Tack snälla =)
Mari

2013-03-11 @ 21:03:01
URL: http://evvis.se
Postat av: Sofia

Mycket bra vecka. :)

Svar: =) Känns bra... Hur är det med dig?
Mari

2013-03-11 @ 21:38:47
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt upplägg! Jag har sprungit här i Portugal och sedan kört en del intervallstyrka. Men tar alltid minst tre vilodagar i veckan. Imorgon bär det av hem och då väntar cykel och pump.

Svar: =) Härligt. Du är duktigt !! Imponerande att köra så mkt på sin semester...= ) Heja heja ! Välkommen hem när du landar :)
Mari

2013-03-12 @ 19:27:12
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Sanna

Det är svårt att hålla sig när temperaturen är perfekt och naturen så fin :) Men som sagt, viktigt att vila också. Hoppas du får en fin fortsättning på veckan!

Svar: =) Men precis... då har man svårt att slita sig !!! Underbart... Kraaam fina du
Mari

2013-03-12 @ 19:56:14
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: linn

Guud vilken härlig träningsvecka!

Svar: =) Ja den kändes fin.... Allt bra ?
Mari

2013-03-14 @ 05:37:37
URL: http://www.linnlundborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0