10 km löpning och en heldag på en cykel !!

Vissa dagar blir sådär löjligt perfekta. Igår var en sådan dag, passande nog på Sveriges nationaldag också. Hurra hurra !! Jag började med 10 kilometer löpning innan frukost, och när jag kom hem serverades det gofrukost med nybakat bröd från Gateau som David varit ner och köpt. Så sjukt gott det är med frukost efter morgonträning. Morgonen fortsatte här hemma, med kaffe, mys och nyhetsmorgon....
 
Sedan hurrni, sedan placerade vi rumpan på varsin cykel och drog iväg. Runt söder, in på smågator, ner till Hornstull, ner till Tantolunden för lunch någon timme senare, solen stekte oss, sedan vidare på cykel, bort mot Midsommarkransen, till våra nya kvarter. Där blev det glass i solen på ett blivande favoritcafé och sedan in till stan igen. In på Ringens galleria för att grabba tag i en snygg klänning och sedan hem till Lidingö igen. Solbränd, trött i benen, öm i rumpan och förbaskat nöjd över dagen smällde vi i oss hemmagjorda hamburgare och halvdog sedan i soffan resten av kvällen Vilken dag !! Hur firade ni Sveriges Nationaldag?
 
Idag är det en dag då jag gör ingenting, solar ute på terassen och mår gott efter dagens morgonträning. Men kvällen bjuder däremot på lite festligheter med kära vänner...Sommar, som jag älskar dig ♥
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saras Träningblogg

Vilken härlig dag! Frukost efter löpning är ju svårslaget!! Härlig cykeltur med! Låter som en jättebra nationaldag! Jag hade med en bra dag på cykel. Cyklade nationaldagsloppet 10 mil här i göteborg! Superkul :D

Svar: Mm, håller med. Allt smakar så fantastiskt gott :). Meen vad kul, bra jobbat. Hur gick det?! kramar
Mari

2013-06-07 @ 10:02:27
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Veronica

Du är ju typ en superkvinna! Vilken energi!! :D Känner dock igen mig lite..hihi :) Grym dag! själv låg jag i solstolen HEEELA dagen och läste en bra bok, sådana dagar behövs också! :) kram

Svar: Hehe, söt du är. Tack !! Men energin är på topp, och den måste uuuut. :) Men som du säger, ibland behövs det dagar då man gör ingenting, idag är en sådan dag.. Så skönt =). Vilar du idag?! kramar
Mari

2013-06-07 @ 12:00:22
URL: http://veronicas.shapemeup.se
Postat av: jannica

Sinnessjukt va du är grym!!! Hejja dig :D

Svar: =) Tack fina du, vad glad jag blir. kramar
Mari

2013-06-07 @ 13:25:23
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh vilken härlig dag! Rörelse och mys, allt i ett :) jag firade med grill och häng i Malmö :)

Svar: Ja, riktigt härligt var det. Kul att se Sthlm på en cykel, så mkt fint det finns =). Du verkar inte ha det så dumt du heller =) kramar
Mari

2013-06-07 @ 14:37:41
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Sofia

Det låter verkligen som en toppendag! Men du ska du flytta? :)

Svar: =) riktigt härligt. Ja, det stämmer. Jag och killen har köpt lägenhet, i Midsommarkransen, kanske inte säger dig något. Men det är söder om söder, 10 min till stan ungefär. Så härligt ;)
Mari

2013-06-07 @ 19:48:29
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Vilken toppendag du hade! :D Vi hade det iofs också bra, träning och sedan sol och latstund i parken.
Kram kram och ha en underbar lördagskväll!

Svar: Sv. Ja du hade det säkert minst lika bra :) hur var gårdagen då? kramar
Mari

2013-06-08 @ 21:22:01
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0