Mari tipsar !!

Det händer att jag tipsar om vissa saker på instagram som jag sedan glömmer att visa er här, och ibland är det riktigt trevliga saker ni går miste om, så därför tänkte jag nu passa på att fylla ett inlägg med massa goda och bra tips :). Vill ni sedan ta del av mer, så hittar ni mig på instagram under namnet Mimmi44.
 
 
 
Dessa underbara kex från Renée Voltaire dök jag på av en slump, men det blev en positiv överraskning när jag öppnande påsen. Gudagoda var dom :). Svarta sesamkex med en härlig salt smak som passar perfekt som dom är, eller med en bit av er favoritost på.. Helt klart värt att testa !!
 
 
 
Det är många märken där ute som konkurrerar med varandra, det ena är bättre än det andra och vi alla har olika favoriter. Denna är min favorit. En sporttopp från Pierre Robert, som faktiskt vinner i hästlängder över den toppen från Nike som jag har. Denna kan du hitta på en välsorterad matvarubutik. Den andas, sitter där den ska och tar bort all din svett..
 
 
 
Är du lika träningstokig som jag, gillar att läsa, inspireras att läsa om löpning och om tiden förr?? Ja, då ska du nog ta och köpa den här :) Riktigt bra !!!
 
 
 
Quetsbars. Behöver jag så mycket mer?. Tror inte det :). Bästa baren jag någonsin haft i mina ägor, och frågar ni mig och favoritsmak så får jag passa på den frågan. Alla jag har testat har varit underbart goda.
 
 
Nå, vad tipsar ni mig om?
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Va gärna med och tävla i veckans blogg! Kramisar :)
http://whaam.blogg.se/2013/july/veckans-blogg-4.html#comment

2013-07-10 @ 09:45:03
URL: http://elliebloggar.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Åhh, de där kexen är ju såå goda! Hade glömt bort dem, så tack för påminnelsen! -Jag vet dock inte vad jag skall tipsa om... :P
Sv Tack tack för allt pepp du ger mig! Kram!

Svar: Sv. Eller hur, sjukligt goda. Lite dyra kanske, men hellre det och man får lite nyttigare varianter =).
=) kramar
Mari

2013-07-10 @ 09:56:47
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Gillar verkligen Renees produkter. Det där måste jag testa! Och snygg topp dessutom :)

Svar: Sv. Ja jag med, har testat många grejer från honom nu på slutet och jag har inte blivit missnöjd en gång.
Ja =) finns i andra härliga färger också. Riktigt skön !!!
Mari

2013-07-10 @ 15:27:29
URL: http://engnutttasocker.blog.se
Postat av: Lisa

Härliga tips gumman! Pierre Robert´s sportbhar har jag stått och kika på flera ggr men aldrig köpt någon. Kankse borde slå till! ;-)
Och jag ska skynda mig låna boken av systeryster! :-D
kramis

Svar: ;) ja gör det. Jag gillar dom skarpt. Så jäkla mjuka och sköna. Tror vissa ställen har 50 % på dom nu också =). Kolla Willys. Jaaa, gör det :)
Mari

2013-07-11 @ 10:58:36
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Jag kollade in dom på Coop alldeles nyss...blev lite snål - där kostade dom 249kr ...inte så dyrt egentligen men jag har ju nyss blåst iväg pengar på två tights ;-) Ska se om jag inte hittar dom på rea någonstans! :-)

Svar: Sv. Oj, det var dyrare än vad jag sett. På Willys, där jag har köpt dom kostar dom 199 kr. Liite humanare, men ja.... kolla efter rean =)
Mari

2013-07-11 @ 14:23:34
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Ja 199 kr va ju lite bättre! :-) Ska kolla och se om jag hittar dom någon annanstans ill bättre pris! Den rosa är ju jättefin! Jag <3 rosa = skräll ;-) hihi :-P
Men 249 kr för en sportbh är ju ändå inte dyrt och man kolla på vad sportbhar kostar på sportaffärerna :-)

Svar: Sv. Men precis, håller med. Håll utkik :) Annars finns den garanterat i Sthlm.. Den rosa är superfin =). kraaaaam
Mari

2013-07-11 @ 16:09:27
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0