Rygg/biceps på nya SATS Lidingö/dalénum !!

Som jag berättade så slog nyrenoverade SATS Lidingö/Dalénum upp dörrarna i helgen, men helgen var fullspäckad så det var inte förrän igår jag kunde kika in och beskåda vad dom gjort. Ljusare lokaler, större ytor, fler maskiner/fria vikter, en mer välkomnande entré och en större shop var det jag kunde se hade förändrats. Mer är på gång (renoveringen fortsätter med andra ord) och den tänkta löparbanan på 100 kvm ser jag fram emot. Sjukt kul att få möjlighet att träna på ett nästintill nytt gym. Lite lyxigt sådär :).
 
Måndag och det innebär rygg/biceps:
 
Uppvärmning 5 min löpband.
- Rörlighetsövningar för överkroppen i cirka 5 min. (försöker verkligen få in mer sådant)
 
Latsdrag / Bicepscurls med hantlar x4
Stående rodd (bred) x5
Stående rodd (smal) / Hummercurls x4
Raka marklyft x5
Ryggresningar med viktplatta / Crunches i TRX x3
Enarmsrodd med hantel / sneda situps på pilatesboll x3
 
Redan igår kväll visste min rygg om att den levde, det tar på att öka vikterna. Men kul är det :) kvällen fortsatte med tema städning och idol här hemma. Äntligen något skoj att titta på igen:)
 
 
 
Mina favoritskor var självklart med :)
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

En löparbana?! Vad är det för fusk? ;) Jag får klara mig med ett löpband om snön vräker ner i vinter...

Svar: ;) Eller hur. Perfekt i höst/vinter, när man vill variera utomhus med inomhus. :)
Mari

2013-08-20 @ 09:06:15
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Lisa

Härligt träningspass och GRYMT SNYGGA skor!! :-D
kram på dig!

Svar: =) Tack snälla fina !!!
Mari

2013-08-20 @ 09:55:04
Postat av: fight4fit

Härligt med ett nytt, snyggt och fräscht gym! :) Sen måste jag ju säga att dina skor är fantastiskt snygga! Lite kärlek där!

Svar: :) Helt otroligt härligt, älskade ytorna dom fixat till, samt det stora fönstrena som gör att gymmet blir ljusare och känslan gör det ännu större :)
Hehe, söt du är. Jag älskar dom !! Klickade mig in och kikade på dom i månader, ville verkligen ha dom, men dom var för dyr för stunden. Så det fick vara. Men jag kunde inte slita mig ifrån att titta på dom ändå. Och plötsligt en dag så står dom i min hall, då har killen klickat hem dom :)
Mari

2013-08-20 @ 12:39:51
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Sofia

Riktigt lyxigt med ett "nytt" gym. :)

Svar: Sv. Eller hur, ska blir riktigt kul att se när allt är klart =)
Mari

2013-08-20 @ 15:59:59
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Karin O

Så snygga skor!

Svar: :) Eller hur. Jag älskar dom !! Så himla sköna också...
Mari

2013-08-21 @ 09:22:21
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0