Kvällslöpning med en vän !!

Att säga att det inte finns tid för träning är inget argument man kan lura mig med. Vill man så kan man !! Planering är A och O, och är tid för en vän på schemat så är ju träning ett perfekt sätt att slå två flugor i en smäll. Träna OCH umgås med en vän, två underbara ting. Svårare än så behöver det ju inte vara, eller? Som sagt, vill man så kan man !!
 
Igår spenderade jag och Johanna tid tillsammans,  i "hennes" kvarter som faktiskt är "mitt" nya kvarter. Vi kommer bli grannar, (nästan, det är typ en tunnel som skiljer oss åt) och två träningstokiga tjejer kan ju innebära flera löprundor här framöver :) Väldans kul i alla fall !! Gårdagens runda blev cirka 7,5 km som vi båda förvånades över, gick väldigt snabbt. Fina områden, nya områden, vatten, fantastiskt sällskap... En riktigt bra kväll !!
 
Tack tjejen  :)
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofhie

Vad härligt! Tycker man kan säga att ni bor i samma kvarter om det är så pass nära. Ännu roligare när ni båda delar ett så pass sort intresse med :D

Sv; För mig går det bra tack! Är så glad att vara tillbaka och kunna slakta på gymmet som innan men ska genomgå stora förändringar i höst.. vill inte säga för mycket just nu men kommer avslöja betydligt mer om några dagar. :)
Men är lite som vanligt det där med kosten som ger mig skoskav, vilket det också kommer göra tills jag får på papper att jag ligger på rätt intag av allt. Försöker hålla mig till att göra det så enkelt som möjligt nu. Äta rent, äta ofta och tillföra rätta grejer vid rätt tidpunkt. Nu är ju inte jag någon utbildad expert på området utan får använda mig av den kunskapen mitt nördiga intresse kring kost o träning givit mig och timmar av läsande av diverse olika uppsatser, böcker, artiklar, inlägg och forskning genom åren, haha :D

Hur går det själv?
Kram!

Svar: =) Hehe, det stämmer nog. Vi säger att vi bor grannar :)
Skönt att du känner så, älskar den känslan. :) Men shit vad spännande, nu blir jag nyfiken =)Ser fram emot att få läsa om vad som händer.

=) Det går bra med allt, jobbet är igång och flytt är på G.. så det är väl rätt mkt, men jag gillar läget och glider med... träningen gör att jag orkar :) kraaaam
Mari

2013-08-14 @ 14:12:53
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Så härligt! Perfekt att ha någon att träna med. :)

Svar: Ja, väldigt skönt och framför allt väldigt kul :)
Mari

2013-08-14 @ 17:08:03
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad härligt! Kul att ni bor i samma område också, perfekt att kunna få sällskap emellanåt och kompisträna :)

Svar: Eller hur, ska bli väldigt kul. :)
Mari

2013-08-14 @ 18:31:59
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Så underbart! :-) Precis, vill man så kan man! Planering planering planering! :-) Och precis som du säger, vad kan vara mer perfekt än att slå två flugor i smällen och både umgås och träna samtidigt :-)
kram fina du! <3

Svar: :) Exakt... säga att man inte hinner funkar inte =) Kommer ett inlägg om planering senare... :)
Hur har du det?!
kramar
Mari

2013-08-14 @ 22:22:31
Postat av: Crazylicious

Gud vad kul att ni kommer att bo så nära varandra nu :D Guld värt! Och ja, planering är a och o! Kram!
Sv: Ja, skall fråga henne om hon vill vara med :D

Svar: Sv. Ja, himla skoj =) Ja, men fråga.. Vore skoj om hon kom ner =)
Mari

2013-08-14 @ 23:00:25
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Träningskompisar kan man inte få för många av och alltid skönt att ha dem nära till hands. Också skoj att två av de blogg-tjejer jag följer tydligen var vänner, vilket power-team :)

Svar: Eller hur, så är det =). Vi lärde känna varandra tidigt i våras, en underbar tjej =)
Mari

2013-08-14 @ 23:12:26
URL: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0