En hel vecka utan löpning !!

Ingenting har kretsat kring löpning den här veckan, sånär som på uppvärmningarna på bandet, men jag räknar inte in dom minuterna på löparkontot. Veckan har istället handlat om styrketräning, och det är inte helt dumt det heller, för jag har fått till sådana där oförskämt bra pass och jag rent ut sagt älskar det. Trots att repsen är få och seten många. Jag har faktiskt inte ens saknat löpningen, och ni alla vet ju vad jag tycker om den, eller hur?. Efter den här veckan är kroppens alla muskelgrupper ordentligt genomarbetade istället, och idag lördag när jag slog upp mina gröna kände jag den där mäktiga känslan, den känslan när nästintill alla delar på kroppen ömmar sådär alldeles lagom mycket, inte alls så det är jobbigt eller gör ont... Det är härligt, då har kroppen fått jobba :)
 
Så för att bryta veckans trend med styrketräning så ska jag alldeles strax bege mig ut på veckans första löprunda. Om den blir kort, lång, långsam eller snabb. Det vet jag inte, det får visa sig. Idag springer jag bara för att det är så fantastiskt härligt och för att löpning alltid börjar dagen så otroligt bra  ♥
 
Vad tränar ni en dag som denna?
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

OJ, en hel vecka? Galet! :D Idag skall jag träna biceps och triceps samt ta en promenad om det inte börjar regna, sedan blir det kalas i eftermiddag! Woho! Kram till dig!
Btw, skall vi adda varandra på Facebook så kan vi planera lite där inför söndagen nästa vecka?

Svar: Sv. Haha ja, eller hur.... sjukt galet haha :). Låter som en bra dag, härligt med lite gott och blandat. Triceps, körde det på gymmet i torsdags.... idag KÄNNS det att jag har tricpesmuskler kan jag säga... hua haha =)
Ja det låter som en bra plan =) lite enklare där... Mari Eriksson heter jag där :) kram
Mari

2013-08-10 @ 09:45:08
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Elena

Jag tog en långpromenad med min hund imorse, vaknade 8.00 och var hur pigg som helst! :)

Svar: =) vad skönt, den tidig är underbar.
Mari

2013-08-10 @ 11:17:18
URL: http://ellisono.blogg.se
Postat av: Emma Vuckovic

Åh en vecka då hade jag haft en massa myror i benen ;-) Men du har ju roat dej med annan träning istället :-) Jag har kört ett par styrkepass denna veckan + en 7km morgon-löprunda. Idag blev det ca 11 km löpning i förmiddagssolen. Känner också av träningsvärk, så gött!! Kram

Svar: Sv. haha, jag skulle nog också kunna säga att jag annars brukar få myror i brallan utan löpningen, jag älskar den så. Men, jag ville vara utan den, lägga fokus på styrkan och vila benen. Men, herre så skön rundan var idag =) oj oj....
Du verkar ha haft en bra vecka, skönt :) Grymt av dig !!
Mari

2013-08-10 @ 14:33:15
Postat av: Sophia Andersson

Super fin blogg!!!:) Kolla gärna in min också!

2013-08-10 @ 15:50:47
URL: http://sophiajulia.blogg.se
Postat av: En flicka som är stark

Härligt med träning :) Min dagens träning blir nog att gå mellan bilen och affären, hahaha.

Svar: Haha, jasså... storhandlat ?? =)
Mari

2013-08-10 @ 16:21:51
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

duktigt :)

Svar: Tack snälla =)
Mari

2013-08-10 @ 20:11:36
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Hittade dig! Anna Prave är ju jag, om du undrar vem det är som trackar dig på FB ;) Kram och ha en bra söndag nu!

Svar: Sv. Yeah, haha.... såg det förut :)
Mari

2013-08-11 @ 09:15:59
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Låter som du haft en sjuktbra träningsvecka i alla fall! Själv så funderar jag på om det ska bli styrketräning eller simning idag, får fundera ett tag till :)

Svar: ;) Ja, det känns väldigt bra. Styrketräningen står högt upp på listan nu, och med tanke på att jag älskar löpning så är det skönt att vila från den ibland. Har dock fått till två bra rundor i helgen =) Ser ut som du också fått till det bra, och hoppas tricpesmuskeln ordnar till sig. kram
Mari

2013-08-11 @ 10:25:43
URL: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0