12 km på Gotland !!

Ibland bara faller stegen sådär läskigt perfekt, det känns liksom som att jag flyger fram. Jag vill inte sluta springa. Det är inte någon idé att ens försöka förklara med ord hur det känns, det måste helt klart upplevas för att begripas. Men en sak är säker, och det är att jag fortfarande svävar på moln efter gårdagens runda...
 
Gotland. Tidig morgon. Hav. Båtar. Tystnad. Klarblå himmel. Strandpromenad. Tolv kilometer. Fjäderlätta steg. Mycket mer än så behöver jag inte skriva, morgonen var den bästa på väldigt länge. Denna morgon kommer jag "plocka fram" när löprundorna hemma i Stockholm blir gråa och kalla. Magiskt !!
 
Lördagen på Gotland fortsatte sedan med att strosa på "stan" (läs: innan för murarna), lunch hos Davids föräldrar och en biltur till Lickershamn. Efter lite vila på hotellrummet och ombyte blev det 30 respektive 60-årskalas på Munkkällaren (vilket är anledningen till att vi är här i helgen).
 
 
 
Längst strandpromenad där jag sprang igår.
 
 
Idag söndag startar jag dagen liksom igår, men om rundan blir lika bra återstår att se :) Vad gör ni?
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter helt fantastiskt! Gotland är ju helt underbart i sig, så tillsammans med en sån där perfekt löprunda kan det inte blir annat än bra. :)

Om allt går enligt planerna blir det långpass här idag, inte så taggad just nu, men det kommer nog..

Svar: SV. Håller med. Magiskt är det =).
Woohoo. Låt mig höra, hur gick det?? :) kram,
Mari

2013-08-25 @ 09:50:14
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Sofhie

Underbara Gotland! Nu ör du jättenära min ursprungliga hemort - Oskarshamn , hihi. Så underbart mysigt du verkar ha det :)

Sv; Köpte sirapen i MM Sports-butiken i Malmö men kan garantera att du även kommer finns den i Sthlm. Tyvärr har dom tagit bort den från hemsidan men helt klart tusen ggr godare än deras chokladsås & tro det eller ej så är det inte så många kemikaliska ämnen i - jag blev positivt överraskad. Med noll kcal med så är det ju en given succé ;)

Svar: Sv. Åh. Myys !! Vink vink :) hur länge sedan är det du flyttade därifrån?. Vi har haft det toppen =) Älskar Gotland.
Ah okej, tack. Ska kika på den :) Kramar
Mari

2013-08-25 @ 16:13:23
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Det låter verkligen helt fantastiskt. Som alltid, jag önskar jag kunde känna den känslan. :)

Svar: Sv. Ja, och jag önskar att jag kunde dela med mig av känslan. Men ja, det måste ju upplevas. Hm... Men du, förresten.... grymma resultat du fått i helgen =)
Mari

2013-08-25 @ 17:27:32
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Fin bild

2013-08-25 @ 19:03:04
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Tilla

Vilken underbar bild! :D

Svar: Tack snälla =) helt underbart !!!
Mari

2013-08-25 @ 22:17:22
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Karin O

Låter underbart!

Svar: =) Hur mår bebben ? gick resan hem bra?
Mari

2013-08-26 @ 02:59:26
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Sandra

Så härligt det låter. Älskade löpning :)
Sv; Oj, vad härligt att få byta mellan fyra skor. Det får bli när jag studerat klart :P Vad har du för skor i gymmet?

Svar: =) Eller hur. Magiskt !!Sv. Hehe ja, det gör du rätt i. Skor är inte gratis...uscha... Jag har ett par Reebok realflex och ett par WFTHR radiate pöå gymmet. Och två par asics som löpskor :)

kram
Mari

2013-08-26 @ 20:00:41
URL: http://www.sandrawest.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0