Summering av träningen !!

Tisdag - Promenad 45 min
Onsdag - Vila
Torsdag - Löpning 45 min
Fredag - Promenad 35 min
Söndag - Crosstraining 55 min
Måndag - 35 min promenad + bodypump 55 min
Tisdag (idag) - 35 min promenad + löpning (uppdaterar mer om tid osv imorgon.)
 
En vecka med lite gott och blandat, men det är väl ändå det som håller ångan uppe?!. Det känns riktigt bra i alla fall. Jag ska försöka lägga in lite mer kondition nu också, vill liksom reta igång löpnerverna på allvar igen. Några bra tips på hur jag lyckas?!
 
Hur ser er vecka ut ?!
 
 
 
Stockholm bjuder på höst numer, så igår fick vantarna åka på från och till gymmet.
 
 
/ M A R I
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig träninsvecka! Jag blir bättre och bättre så det blir nog snart träning för mig också. Yihoo! : )

Svar: :) Den känns bra, och faktiskt gett resultat. Så himla kul !! Jaaaa, vad härligt.... ladda ordentligt =)
Mari

2012-09-25 @ 08:25:57
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: :)

åh vad du är flitig!

Svar: =) Men tack snälla du. Vad kul att du tittade in !!
Mari

2012-09-25 @ 17:20:10
URL: http://enoutfit.blogg.se
Postat av: Em

gaaah vad avis jag blir! vill också ha en vecka som ser ut så :D fan vad duktig du är, mera mera hejja dig!

Svar: :) Men vad gullig du är..... Tack för dom fina orden !!! Följer man din blogg så VET man att du också kan. Du är superduktig !!
Mari

2012-09-25 @ 18:21:48
URL: http://marytheory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0