Summering och resultat av min träning !!

Fy så trist väder det är !! Jag brukar då inte vara den första som klagar över vädret, snarare tvärtom, och jag håller mig faktiskt till "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". MEN, igår var till och med jag med på noterna när det gällde klagomål. Fy !!! Regn åt alla håll och kanter och iskalla stormvindar. Ge mig snö, sol och - 5 grader istället. Detta är ju inte ens roligt. Så, nu fick jag ur mig det också :)
 
Annars har jag det bra, veckan har sprungit förbi som vanligt och det har hunnits med en del träning. Det har dykt upp andra saker emellanåt, vilket jag inte alls ogillar, men träningsveckan känns sådär. I mina ögon i alla fall. Men jag tar nu nya tag för en ny träningsvecka. ♥
 
Onsdag - Powerwalk 35 min
Torsdag - Vila
Fredag - Löpning (i Sundsvall) 40 min + styrkedel: mage och biceps.
Lördag - Fartlekar (i Sundsvall) 30 min.
Söndag - Vila
Måndag - Vila
Tisdag - Löpning på löpbandet 30 min + styrkedel: ben (se upplägg imorgon)
Onsdag - (idag) Vila
 
 
 
Nog för att vissa veckor känns sådär, men träningen verkar ge resultat iaf..
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Bra kämpat:)

Svar: :) Tackar.
Mari

2012-11-28 @ 11:25:47
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Molly Bergström

Hoppas du får en fin kväll!!

[ Snälla söta, om du hade tänkt svara kan du väl gå in på min blogg och svara där, jag kan inte se svaren annars :/ ]

KRAMIS!

2012-11-28 @ 20:38:01
URL: http://mooollys.se
Postat av: Sofia

Grymma resultat juh! Grymt jobbat. :)

Svar: Tack fina =). Det är när man fotar/kollar själv man inser att det händer riktigt om man tränar intensivt =) Så kul !!!
Mari

2012-11-28 @ 21:12:53
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0