Instagram och samtidigt drar jag till Sundsvall !!

 
 
- Vardagslyx bestående av goda frukostar
- Mumsiga smothies till mellanmål
- Film och popcornkväll
- Blombud av David på min namnsdag
- Pysselkväll med kära vänner
- Träning
- Morgonpromenader till jobbet.
 
Dokumenterar man saker och ting, så inser man snabbt att man hinner med väldigt mycket på knappt en vecka. Underbart faktiskt ♥ Och lägga till lite mys och pyssel i vardagen gör bara allt ännu bättre.
 
Just denna veckans höjdpunkt är nog blombudet och att jag om några timmar sätter mig på tåget upp till Sundsvall, om jag längtar. Ni anar inte !!!!
 
Vad är er höjdpunkt denna vecka ?
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Härliga bilder! Ha det så mysigt i Sundsvall! Kram

Svar: :) Tack fina du. kram
Mari

2012-11-22 @ 09:27:08
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Amanda

Åh vad mysigt, har du bestämt vad ni ska baka än? :)

Min höjdpunkt är nog hela denna dagen ;) Haha.

Svar: Jag som inte är så himla mkt för bakverk, kakor och choklad (går okej med mörk) osv är nog inne på lite mer nyttigt godis.. Mörk choklad, smällta den och sedan röra i nötter och sedan låta det stelna. Mums :). Annars gör vi nog color, knäck och lite annat så de andra kan äta :) Hur har du det?!
Åh spännande !! Vad händer ?? =)
Mari

2012-11-22 @ 12:22:36
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: sandra

det där såg gott ut =)

Svar: :) riktigt gott var det
Mari

2012-11-24 @ 15:38:05
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0