Jag antar en träningsutmaning !!

Jag slängde mig in på Christines blogg (kolla länkningen på höger sida) när jag fick se hennes kommenter till mig, angående en utmaning. Jag älskar utmaningar. Jag älskar att ha något att kämpa för, kämpa för att slutligen ta sig över mållinjen. En utmaning tror jag vi alla behöver ibland, just för att hitta den rätta glöden och bli bättre på det vi gör....


Utmaningen går ut på att köra 30 träningspass innan julafton, från och med nu på fredag. Om vi räknar lite snabbt på det så kommer vi fram till, att det kommer krävas ett träningspass om dagen. Ja, varför inte ?? Nu när jag som också Christine skriver, är taggad och har ramlat in i en härlig träningsperiod kan jag inte finna några hinder. Det är bara att tuta och köra..... 

Jag citerar Christines kloka ord: "Självklart ställer en utmaning som denna stora krav på att variera träningen, men även att planera den bra. Det är knappast optimalt ur ett friskvårdsperspektiv att träna 30 dagar i sträck, därför kommer det att bli en del dagar med dubbla pass och andra med total vila."  - Och ni kan nog inget annat än hålla med. Eller hur ?? Nu gäller det att styra upp detta så det blir så bra som möjligt.

Jag är taggad :)


Om någon fler är sugen på att anta denna utmaning med oss, hör gärna av er i kommentarsfältet.






Inta startpositionen. NU KÖR VI !!!!

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: My

Wohouw! :D

2011-11-23 @ 09:08:37
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Alexandra

Lycka till :D

2011-11-23 @ 09:14:23
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: My

I'm in!

2011-11-24 @ 06:32:56
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0