Söndag 26:e september !!

Då var jag vaken och alert igen, efter en god natts sömn :). Vad skönt det är att få sova ostört och sedan få vakna av sig själv...Gött mos som Göteborgarna skulle ha sagt !!!!!


Nu ett par timmar framöver är det städning på schemat här hemma, badrummet måste saneras (jäklar vad man skitar ner ett badrum snabbt), dom nya golven i hallen måste dammsugas och torkas av, möblerna ska ut i hallen igen, sedan måste jag dammtorka och torka golven på vissa andra ställen också. Så lite har jag att stå i, men det är roligt :).. Ni får se bilder på den nya hallen lite senare..


Iväg och träna vid 15-tiden ska jag hinna också, men innan dess skiner nog både hemmet och jag :).






/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad glad jag blir för de orden:) Tack så mycket! Det är alltid så härligt att höra att man inspirerar.

Kram Johanna

2010-09-26 @ 09:33:52
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0