8:e september 2010 !!!

Idag är jag också hemma, men jag är egentligen fit for fight igen. Jag tar bara en vilodag för att försäkra mig om att jag är frisk. Morgondagen bjuder på jobb igen, det ska bli skönt att komma tillbaka. Fast och andra sidan är det riktigt skönt att vara hemma också. Jag vänjer mig rätt snabbt att vara ledig men det kändes faktiskt som att jag behövde detta, med tanke på att jag har sovit som aldrig förr.

Kvällen igår spenderades i soffan framför Idol, måste ju säga att Stockholm bjöd på många skönsjungande personer. Får se hur det blir ikväll... Jag hjälpte Märtha att räkna lite matte också, från en början gick det ju åt pipsvängen men tillslut så fixade vi diagnoserna utan problem. Riktigt roligt faktiskt !!! ( Ja det var jag som skrev det där).

Nu ska dammtrasan och dammsugaren åka fram, sedan ska jag ta en kort promenad i solen och andas in lite frisk luft. När jag kommer in igen ska jag sjunka ner i soffan och läsa psykologiboken jag har lånat av Märtha, detta är sjukt intressant om man frågar mig. (funderar på att läsa en psykologikurs faktiskt).


Eftermiddagen bjuder inte på så mycket, jag ska träffa Christine vid 17-tiden för att inhandla ett kort på Friskis & Svettis. Nu ska det börja tränas på allvar här.....


Hej sålänge

/ M A R I









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0