Laktosintolerant !!!

Jaha, då har jag fått svartvitt att jag är laktosintolerant. Kul..jättekul..  !!!!!! Märtha, nu är det bara att tänka om ha ha :P. Att jag har varit laktoskänslig har jag vetat i flera år, men efter dagens läkarundersökning fick jag som sagt svart på vitt att känsligheten övergått till intolerans. Men det är skönt att äntligen få reda på varför jag har haft ont i magen efter varje måltid nu i ett par veckor....


Jaha, så var det med det....hur blir det nudå?? - Det blir till att tänka om helt enkelt.......


Nu ska jag ut i höstsolen :)


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist, fast tur att det finns laktosfria produkter :)

2010-10-11 @ 16:25:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0