Fredag 1:a oktober !!!

Om jag hade varit smart hade jag tagit med mig vantarna imorse, men dom glömde jag fint på byrån i hallen. Så ja, mina fingrar var inte så glada när jag kom fram till jobbet. Tur att en kokhet kaffekopp kunde hjälpa mig, så nu är jag både pigg och varm (igen).... :)


Fredag idag och jag är lika glad som alltid, liiite extra glad idag eftersom det är helg om några timmar. Skönt !! Vi får se vad kvällen bjuder på, men jag har några små planer....kanske....Efter jobbet får det bli en liten runda i Liljeholmen också. Jag har några saker som måste inhandlas inför morgondagen, jag ska ju på inflyttningsfest. Och som ni alla redan vet (hoppas jag), kommer man inte tomhänt till en sådan tillställning....


Nu ska jag in på lektion...


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0