AAAAAAAAAAAAAAJ !!!!

Hej på er mina små.....hm...ja vad jag nu ska kalla er för :).


Här anstränger vi oss för att inte ramla ihop utav magsmärtor, aaaaaaj vad ont det gör. Min dag har inte varit den bästa med andra ord, fick till och med be en kollega ta två utav mina lektioner idag. Koncentrera sig på 16 elever och samtidigt ha förjävla ont i magen skulle inte ha fungerat, så jag får tacka för hjälpen kära kollega. Nu vet jag ju vad magsmärtorna beror på, så just nu känns det helt okej.... Jag ska ta och överleva ett jympass med grannarna vid 19-tiden och samtidigt hoppas på att allt går över. Men ni ska se att jag är fit for fight igen efter träningen :).


Annars har dagen varit strålande, bokstavligt talat faktiskt. Solen har strålat så fint.. :). Återigen en vacker höstdag....


Nu ska här bytas om så jag hinner ut innan min privata chaufför åker iväg :).




Idag fick den randiga åka på....


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: Sofie

söt mössa :D

2010-10-12 @ 08:03:28
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Laila♥

så söt :)

2010-10-12 @ 14:30:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0