Mari i plaskeby !!!!

Oj oj, plask plask säger det under stövlarna. Snön vräker ner, men eftersom det är nollgradigt ute smälter snön på marken....= Sthlm är ett blött hål just nu, bara massa sörja. Om det nu ska hålla på såhär så får temperaturen hellre lägga sig runt 5 minusgrader så att snön ligger kvar...men men...Jag bor ju i Stockholm och apropå det....det är alltid lika roligt att beskåda stockholmarna och lokaltrafiken när dom intar snökaoset..ha ha, lugn bara lugn...då brukar allt ordna sig :)..blaj blaj, nu lämnar vi detta...

Jag kom precis hem från ett intensivpass på Friskis, ett hoppa-från-den-ena-övningen-till-den-andra-jympa blev det idag. Inget vidare pass alls om ni frågar mig men ja, jag fick träningen avklarad i alla fall. Det blir vad man gör det till helt enkelt, men tacka vet jag Gottfrids intensivpass på tisdagarna..

Nu sitter jag däremot i soffan och slökollar på Såld På Hus, det är ett favoritprogram i detta hushåll nämligen :).

Imorgon blir det en intensiv onsdag igen, som alla onsdagar med andra ord. Men jag får se det som så, det är ju min sista dag denna arbetsvecka... Jag ville bara säga det :P.





Innan jag stack till träningen ikväll...



/
M A R I


Kommentarer
Postat av: Hanna

HEJ! fiin blogg :) jag hat just skaffat en ny blogg och du gillar min blogg så får du gärna lägga till mig på bloglovin så kan jag göra dessamma :D

2010-11-09 @ 22:16:49
URL: http://hannasvision.blogg.se/
Postat av: Caroline

tack det samma :D

2010-11-11 @ 18:14:56
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0