Uppsala !!

Då hade man landat hemma, efter en mycket trevlig helg i Uppsala med Marie. Fredagen spenderade vi hemma hos henne, med sushi och goda tilltugg..Mycket mysigt !!! På lördag tog vi en rejäl sovmorgon innan vi gjorde oss i ordning för en dag på stan. Det blev shopping och en god lunch...Jag inhandlade ett jättefint datafodral, från Telia samt en tröja. Men den gav jag till Märtha, ja jag ångrade köpet med andra ord. Men Märtha blev glad i alla fall :). Kvällen började lugnt, för att sedan sluta i en helkväll på en krog i närheten. Vi kom hem vid 05-tiden, då vi båda stupade i säng. Och i morse vaknade vi upp vid 12-tiden, pigga och glada. (nu ljög jag). Dagen har inte bjudit på mycket, den har varit tröttsam. Men det har jag mig själv att skylla =). Nu sitter jag uppkrupen i soffan och tänker nog sitta här till det är dags att sova...


Ska försöka se om det går att ladda över lite bilder, det kronglade alldeles nyss nämligen. Så ja, dom får komma upp i ett annat inlägg.. Hej på er / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0