Söndag och jag borde vara bakis...

..men det är jag inte. Det blev ingen utgång för Mari igår nämligen. Jag vaknade upp med halsont igår, men försökte förtränga det och körde på i vanlig ordning hela dagen. Men när jag hade gjort mig iordning och öppnat första ölen kände jag att jag nog inte mådde så bra ändå. Men jag tänkte, det ska inte få stoppa mig. Men tyvärr så blev det så, jag kände mig mer och mer hängig. Så jag övervägde att stanna hemma faktiskt. Det kanske var lika bra, för tjejerna kom inte heller ut. Dom fastnade vid Gullmarsplan, för både tågen och bussarna var inställda nämligen.(pga vädret). Så dom vände och åkte hem... Jäkla snö !!!! Jag gick och lade mig vid 21-tiden, när dom drog och vaknade klockan 10:45, jäklar vad skönt det var att sova.

Nu på morgonen har vi städat och käkat en rejäl frukost, (nybakat bröd, juice, youghurt, fruktsallad, kaffe..m.m). Vad dagen bjuder på vet jag inte, vore nice att komma ut en stund. Men aja, jag får se. Hoppas ni hade en bra lördag i alla fall ?! Någon som är insnöad där ute i landet ? :)


Hej på er / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0