Jag såg döden i vitögat !

haha. Nej så illa var det kanske inte, men det hade kunnat blivit en smäll i alla fall. Taxichauffören visste inte alls vad väjningsplikt var, men synd för honom, för det hade varit Taxi Kurir som fått stått för skadorna. Aja, vi klarade oss undan en krock i alla fall, men det var bara några centimeter ifrån.

En eloge till mig och Märtha som gav oss ut i det här vädret, det är helt sjukt vad det stormar och snöar. Iskallt är det för den delen också !! Vi sparkade lös bilen och gav oss iväg till Sickla, storhandlade mat och inhandlade alkohol till kvällens partaj. Sedan bar det av hemåt, jag trode förövrigt att mina fingrar skulle gå av när jag steg in genom dörren. Var tvungen att sätta mig på händerna, för att slippa smärtan. Köldskada nästa!!! Jag och Märtha har precis gjort iordning kvällens middag, som idag blir hemmagjord kinamat. Så nu är det bara att sätta sig till bords när det är dags.. Alkoholen står på kylning också, och jag börjar bli riktigt pepp för en kväll ute i Stockholm :).

En lång dusch har jag precis avverkat, smörjt in mig i body butter och kletat i mitt underbara värmeskydd från Kérastase. Det rekommenderar jag verkligen !!!


En underbar lotion för håret.










Nu laddar vi :)



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

nämen gud får han köra taxi då?

har du haft en fin helg hittills då?

förresten har en tävling nu på min blogg där du kan vina 5 valfria örhängen om du är intresserad:D

http://linnlay.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment

2010-02-20 @ 15:50:59
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj , sötis ♥

Söt blogg !

Kika gärna in på´min :D

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuOrkar.

Om du vill kan vi så klart följa varan via bloglovin om du har bloglovin ;)

Kram www.JuliaOfSweden.blogg.se

2010-02-20 @ 21:46:35
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0