Fredag och snökaos !!

När jag vaknade i morse ville jag bara somna om och få slippa se det jag såg utanför fönstret, nämligen massa SNÖ !!! Nu tänker ni säkert, men hallå, klart att det är massa snö ute Mari. Men, jag såg ingenting annat. Inte ens huset på andra sidan gata, snöstorm var bara förnamnet för vad det var. Nu får det vara nog faktiskt, tänk på att allt ska bort sedan också. Hej översvämmningar !!!! Det har snöat hela dagen (och det snöar fortfarande), varit cirka - 10 grader och blåst som bara den. Det är ett under att jag kom i tid till jobbet i morse, och hem gick det lika smidigt. Tummen upp för det !! :).

Dagen på jobbet har varit väldigt bra, alla kollegor inklusive jag har varit på strålande humör idag. Vi har busat med barnen som aldrig förr, småjävlats med varandra och skrattat i massor. Åhh vilken härligt Fredag :).

Vid 16.30 blev det hemgång, men jag stannade först en sväng i Liljeholmen innan jag åkte hem. Jag ville hitta något att ta på mig i morgon :). Tror ni att jag lyckades hitta något ?!?! Den som lever får se..... hihi... Väl hemma tog jag tag i vårat diskberg som jag aldrig trodde skulle försvinna, oj vad disk det var.. Jag diskade och diskade, men diskbänken vägrade komma fram. Men nu är det rent och fint i köket. En maskin med tvätt är igång också och karrapåsen är framställd. Nu blir det Lets Dance och massa mys, innan jag lägger mig. Ska nog lägga mig i tid, så jag kommer upp och hinner göra det jag ska i morgon.

- Hemma-spa
- Handla
- Inhandla alkohol
- Måla naglarna
- Laga mat
- Göra mig iordning

Oj oj, detta kommer ta tid :). haha


En eloge till Anja Pärson också !!!!


Håll utkik på nästa inlägg, så får ni se om jag lyckades hitta något i Liljeholmen :).

/ M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0