Lördag den 11 december !!

Vaknade pigg och utvilad vid 08-tiden, skönt att kunna slå upp sina gröna vid den tiden och redan då göra något vettigt av dagen. Frukost och lite annat fix är avverkat, så nu sitter jag och väntar på att Gottfrid ska hämta upp mig. Jag har också försökt få tag i någon på Sjukvårdsrådgivningen men dit var jag inte ensam att ringa, "Du är nu placerad i kö, det är 50 före dig. Din väntetid beräknas till 25 minuter" Men eller hur...jag gav upp.. Får ringa och fråga angående mina konstiga blåmärken på benen lite senare idag helt enkelt...

Måste få på mig lite andra kläder nu, sedan är det nog dags att gå ut. Ha en bra dag allihop :).







Som sagt, arkivet är sjukt roligt att kolla igenom :)
(saknar dom sjukt mycket)


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0