Luftballong !!!

Nej och åter nej, jag ska inte flyga luftballong. Det är nog det sista jag skulle göra faktiskt.....min höjdskräck är ett stort och jobbigt faktum...Men man kan alltid sitta i köket och njuta av en fin utsikt :).


Idag blev det en lång dag, men jag blickar för tillfället fram emot helgen så jag tog dagen med en liten klackspark faktiskt. Får man säga så ???? Eftermiddagen slutade dock lite sämre...men det får utebli här...


Helgen får bjuda på lite lugna aktiviteter faktiskt men jag skulle behöva ett par byxor, eller rättare sagt, jag MÅSTE ha ett par byxor. Så någon galleria måste jag nog besöka, men det gillas ju :). Bio med några kollegor blir det också, i morgon närmare bestämt. Vi slår på stort och käkar någon god middag tillsammans också..Trevligt !!!! Vi tänkte se Inception eller Bröderna Karlsson....Någon som sett dessa filmer ??







Som sagt, flyga luftballong ska jag inte göra. Men kolla på när andra flyger kan man alltid göra, trevligt middagsnöje :)


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Godnatter! :)

2010-08-20 @ 02:49:32
URL: http://haidis.se
Postat av: mamma mindy

Mysiga sommar bilder..

2010-08-21 @ 21:08:41
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0