Kläder från shoppingen igår.

Då var man duschad i alla fall, det går lite segt måste jag erkänna. Men det är inte brottom direkt, men lika bra att var ute i god tid eftersom allt går i slowmotion för tillfället. Marie sprang precis iväg för en liten träff, ingen date dock. Bara en fika med en kompis som det så fint kallades tydligen :P. 

Får se vilka som dyker upp ikväll, det blir några stycken i alla fall. Skoj ska det bli :). Nej, nu måste jag torka håret. Men vi hörs och ses....Ska visa er klänningarna jag köpte igår först..




Två klänningar från Vero Moda. Blommorna på klänningen är i verkligheten lila.




Jag är ute och spatserar.

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Patrik

men det är rätt gött att allting går sakta ibland =)

2010-08-07 @ 16:44:45
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: bayjulia

oh vilka fina plagg, verkligen! nu fick du mig shoppingsugen



kram /bayjulia

2010-08-09 @ 15:38:54
URL: http://magnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0