Höst!!!!

Jag måste först och främst Gratulera Cicci och Carsten till deras små guldgossar. Som föddes till världen igår. GRATTIS till er båda :). Två små riktiga Lillsvedspojkar !!!



Är jag knäpp eller är det bara jag som börjat kolla på stövlar/boots och höstkläder ??? Fick en enorm höstkänsla i dag när jag var inne i några butiker i Liljeholmen. Jag vet, jag är smått galen. Sommarmånaderna är inte slut ännu, inte här i Stockholm i alla fall. (förutom idag då, när det spöregnar) men en höstkänsla föll över mig i alla fall.










/ M A R I









Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0