God morgon torsdag 26:e Augusti !!!

Rätt nice med sovmorgon måste jag erkänna, synd att jag vaknade så tidigt bara. Men det gör ingenting, jag hinner göra massa nytta innan jag åker till jobbet med andra ord. Det gillar jag !!!! Jag stänger bygget idag alltså...11.30-17.30..helt okej tid alltså :)


Efter jobbet blir det några små ärenden i Liljeholmen, sedan hem och försöka hinna med en löprunda innan det är dags att sova. Måste fixa lite annat också nämligen, men det är ju Mari vi prata om, hon fixar allt :P.


Nu ska jag fixa håret och därefter få i mig frukost. Ha en bra dag allihop !!



/ M A R I







Kommentarer
Postat av: Linda

var jobbar du?:)

2010-08-26 @ 19:47:36
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0